Musíme si přiznat fakt, že reklama hýbe obchodním světem. Bez ní by některé zboží stálo, nebo se ho prodalo o hodně méně, a to žádný podnikatel nechce. Jeho životem a účelem je zisk, bez něj to může zabalit. A také jich to spousta udělalo.
Reklama může být naprosto všude. Vidíte ji na komínech, na zdi, na tričku, na tužce nebo třeba i na vzducholodi. Není místa, kam by si nenašla cestu. A pokud má někdo dobrý nápad, tím více se mu zvedne prodej. Dobrým nápadem myslím nyní umístění reklam, ne jejich celkové vyznění, na to jsou reklamní agentury a je jejich věc, jak se k tomu postaví.
V článku jsme, zmínil reklamní trička, ale pozor, nejsou to jen ony. Může to být jakýkoli reklamní textil. Mikiny, ručníky, zástěry a třeba i povlečení. A pokud má podnikatel chuť, může si tyto textilie klidně objednat přímo na internetu. Což tedy znamená rychlost i úsporu času. Běháním po firmách či obchodech by zabil spoustu času a takto si v klidu textil převezme a hned jej může posílat další firmě, která mu tam reklamu bude dělat.
Ale pozor, může posílat, ale také nemusí. Říkáte si, že by si to jako udělal sám. Ne, ale firma, která mu textilie dodává, již může i reklamu přímo vyrobit. Nejde tedy jen o zaslání třeba tisícovky košil bez potisku, ale jde o to, že si tam lze nechat udělat reklamu přímo.
O výhodách se zde nemá smysl rozepisovat. Když pomineme úsporu pohonných hmot při vožení zboží z firmy na firmu, tak je to opět především úspora času. A ten je moc drahý, to neví jen pan podnikatel, ale vědí to všichni. Takže se čas honí, kde se dá. Nu a zde to právě jde.
Další úspora je úspora peněz. Firma jistě natiskne nebo jinak provede reklamu pro toho koho zásobuje textiliemi o něco levněji než ta, která si nechává ony textilie doručit.
Takže ve stručném článečku vidíte výhody, které dozajista nejsou k zahození.