Informaci o tom, kdo vám vypil rum schovaný ve skříni tu fakt najít nejde. Leda by to tam ten, kdo to udělal na internet dal. Ale i v tom případě byste museli vědět kde hledat, nebo přinejmenším to, jak položit dotaz. Webové stránky jsou plné informací a když chceme ty správné, zadáváme dotaz do vyhledávače. Těch je spousta, nejrozšířenější je asi Google, následuje Seznam a například Yahoo. Jejich samozřejmě daleko více, ale nemá smyls je zde jmenovat.
Nu a pomocí těchto se vy jako uživatel dopídíte informace, kterou zrovna potřebujete. A to už se pak ocitnete na webu, který se věnuje dané problematice. Například, hledáte-li informace, kde se vydat do hor a ubytovat se tamtéž, seřadí se vám po dokončení vyhledávání pod sebe všechny weby, které se touto problematikou zabývají. Je logické, že člověk klikne na ten první a začne „lovit“ tam. Pokud nenajde, co chce pokračuje dále. Je proto jasné, že se firmy perou o to, aby byly právě jejich webové stránky na prvním místě ve vyhledávání. Ale to už je pak práce pro SEO odborníka, a to zde nebudeme rozebírat.
Takže pokud hledáte něco ohledně vaření, objeví se vám weby o vaření a pokud hledáte, jak vysoká je Tatranská Lomnica, najdete to na webu zeměpisném. Ehm, vtip no. Každý ví, že Tatranská Lomnica nemůže být nijak vysoká, neb je to městečko v Tatrách.
Nedá se spočítat kolik webových stránek je na celém internetu. Má je zde každá lepší firma, každá památka, každý, kdo se chce nějak prezentovat. Prostě, nedá se to ani vyjmenovat, natožpak spočítat.
Každý web je řešený trochu jinak, některý je hezký na pohled, druhý zase ne, ale to už je věcí vkusu. Někomu se líbí to a jinému zase ono. Proto se ten, komu web patří snaží trefit do vkusu co největšího počtu osob. Už proto, že když je to web prodejní tak má za úkol vydělávat penízky. A to musí, neb postavit celý web stojí spoustu námahy a spoustu peněz.